About her



Lottisgulle äger den här bloggen, så jag kan ju passa på att berätta lite om henne. Jag lärde känna henne redan i dagis, vad kan vi ha varit, 3 år gamla? Hon lämnade dagis ett år före mig för att börja i förskolan så där förlorade vi kontakten. På femman hade vi träslöjd tillsammans. Hon och Mirwa tycker jag och Kitty var asbarnsliga på grund av att vi inte ville lyfta ner brädor "för vi kunde få stickor i fingrarna". Haha!

Hursomhelst hade jag & K hållit på med cheerleading i ett halvt år, när hon också testade på det och föll som en fura (fina uttryck, i like). Efter det blev vi hur bra vänner som helst igen, vi delade ju det roligaste intresset! Vi gjorde akrobatik och stunter på skolgården, vi var galna. Vi gick 3 år tillsammans i högstadiet BGS, 2 år i samma klass. Gud vad vi hade roligt. Ibland låg jag & L och skrattade på golvet åt någonting (vi hade alltid roligt, åt allt) så vi blev utvisade ur klassrummen och sådant. Vi delade samma musikstil, så på rasterna satt vi ibland och sjöng.

Nu går Lotta på närvårarlinjen medan dumma jag har valt gymnasiet. Inte för jag ångrar det en sekund, men helst av allt hade jag valt kombi (om det hade gått med VÖS istället för VG blabla). Lotta är smart hon. Vi brukar vara ute och gå ibland. Flera timmar brukar det bli.

Läs min fina cheerleadingtjejs blogg! :)
Och god jul förresten. Det är ju julafton!
♥: Janina

Kommentarer
Postat av: hoai

va fin bloggg loooottttta :) i'm in! :D

2009-12-24 @ 22:32:49
URL: http://haay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0