Bang! Bang! The radio .


Bilden är från Wappulounas09 @ Ruka. Kiras bild.

Ligger åter här i min kära säng. Klockan är 4 på natten. Mmmm, väldigt passande tid att vara uppe och fundera på varför jag inte kan hoppa med snowboarden sådär som killen på bilden? Någon som har svar på denna fråga ? Jag är så Sjukt avundsjuk (skrivs det sådär ?) på dem som kan hoppa och tricksa som aldrig förr...

Någonting som får mig riktigt på G, är att kolla snowboard clip på youtube, speciellt IsenSevens videon. Isenseven är en Pro snowboardcrew från tyskland. Kolla Dethär och Dethär clippet, sjukt bra. Musiken, stämningen , landskapet, pojkarna, ALLT är bara för härligt. NiceNice, tycker inte ni det ?

Nåjaa, Pointen var iallafall den att jag ligger här och kollar på clippen, och skulle så hårt själv vilja lära mig hoppa med boarden... "Övning ger färdighet" som man brykar säga, men har ännu inte kommit fram till var jag skall öva. Måste väll bara ta närmaste snöhög. Fast min åkning ser nog ut såhär för det mesta:




Haha. Stiligt, jag vet. Nåmen huvudsaken man har kul, eller hur ? Och kul hade/har jag garanterat, Speciellt med fröken Lillskrubb. Hade en oförglömlig resa upp till Ruka i våras ! Blir garanterat en ny resa nästa år ! Eller hur Kira ?


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

va gulli bild på dej i backen :D

2009-12-27 @ 15:56:51
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Bruden din ;)

Jajjjamensan :D KLART vi ska fara ti ruka igen ;)

2009-12-29 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0