Love it !

Jag älskar att shoppa. Vem gör inte det ? Känslan då man hittar ett riktigt fynd, Obeskrivlig. Och med årens lopp har man ju utvecklat dethär med shopping. Gjort det bekvämare, enklare och roligare. Jag menar, man kan ligga i sin säng bland massa täcken och kuddar och shoppa. Är det inte underbart ?

Just nu ligger jag faktist i min säng med mammas lap-top på magen, och kollar igenom min favorit shopping sida på internet. Ni vill säkert veta vilken det är ? Nåjaa, måste väl berätta det då --> www.gals.fi
I'm going crazy ! I just love det mesta man kan hitta på denhär sidan. Hääärliga färger, härliga modeller och härliga märken. MEN inte så härliga PRISER. Suck.

Här är lite av det jag vill ha :


Snälla någon, ge mig detta. Skulle gärna köpa själv, men har verkligen inte råd ...
För allt detta är jag uppe i 673,90€.

Nåjaa, ska nu fortsätta drägla. Senare kanske det blir lenkki. Man får gärna joina mig!
Ha det bra !

- Looper -


Kommentarer
Postat av: emsie

Glad jul på dej också ;) Ursnygg) bikinin :D

2009-12-25 @ 22:02:17
URL: http://emmsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0