Cause I'd get a thousand hugs, from tenthousand lightning bugs.

"Det känns faktiskt ganska bra att mina känslor håller på att svalna. Snart är det ända som är kvar härliga minnen tillsammans med min första kärlek, för det tror jag att "han" var. För gemfört med ***** så... vet jag inte... Det var mycket äktare med "honom", och jag visste hela tiden att ***** var en idiot. Men jag hoppades väll ändå det bästa med *****. Men med "honom" var det allvarligt, "han" var något jag ville ha, "han" fick mig att känna lycka... Men "han" var något jag aldrig kunde få. So get over it! "

Selena Gomez - The way I loved you

And it was wonderful,
It was magical,
It was everything i waited for,
a miracle.
And if i should ever fall in love again
whit someone new
Oh, it could never be the way
No it could never be the way
I loved you.

Haha. Deep stuff. Det brykar bli mycket onödiga tankar denhär tiden på natten (20före 2). Jag skulle ha måsta gå och sova för några timmar sedan, så jag orkar upp i morgon till jobbet. Börjar halv8 på morgonen. It's gonna be some serious pain att komma upp ur sängen på morgonen. Men hey, I need money, så det är bara att sluta klaga and go to bed. Sweet dreams ppl!

Kommentarer
Postat av: hoai/fönsterputsare

(ny blgogadress!)

tkr om denhä låten! :D jaa, tänkte bara säga dt. haha :D

2010-04-15 @ 18:57:42
URL: http://hhhoai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0