Blott en dag, ett ögonblick i sänder...

Vaknade ungefär 14:15 då Heidi skickade ett meddelande. Jag funderade på att fortsätta sova, Men som tur var fortsatte jag inte. För några minuter efter ringer min kusin. De hade försökt få tag på min pappa och syster men ingen av dem svarade. Jag svarade. Och fick nyheten. Sedan meddelade jag hela familjen. Eller inte pappa, för honom fick jag inte tag på. Men genom mamma fick vi tag på honom. Pappa åkte rakt från jobbet till fammu och faffas. Jaa eller, det heter väll bara faffas från och med nu ...

R.I.P Lahja-Karina Fagerholm ! <3
Jag kommer att sakna dig. Det gör jag redan nu...
Och jag ber om ursäkt att jag inte har besökt er så ofta på de senaste åren.
Jag tog dig som en själv klarhet. Och nu är det försent.
Hoppas du har det bättre var du än är nu.
Älskar dig väldigt mycket, även om jag inte har visat det så bra !
Hoppas vi syns ännu någongång i framtiden.


År 2009 är det värsta året någonsin i mitt liv. Den långa listan med "dåliga" saker, tar lätt över den med "bra" saker. Men det är inte långt kvar till nyår. Hoppas verkligen av hela mitt hjärta, att år 2010 skulle innehålla mer "bra" saker. Jag hoppas även att under dessa 3 dagar som återstår av 2009, så skulle det inte hända något mer "dåligt". Fast i och för sig så hoppades jag på det före jag fick samtalet av min kusin tidigare i dag. Och se hur det gick? Med min tur kommer det ännu att hända något negativt...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0