Hate sundays

Suck ! Söndagar är allvarligt ett av det tråkigaste som finns. Det finns absolut inget att göra. Okej, det där är inte helt sant. Skulle man använda sin fantasi nå lite, skulle man säkert hitta på en massa att göra. Som att gå ut och hoppa i snöhögar, det skulle vara kul, men har ingen lust att göra det ensam.

Och så är det ju mellan-dags-rea på stan. Men har ingen som helst lust att fara och tränga mig bland en massa folk. Och btw, vill jag inte slösa mina pengar i Vasas fattiga urval av klädaffärer. Sparar hellre pengarna till Helsingfors, som jag skall besöka på nyåret med Laura och Heidi. Väntar ivrigt på det !

En anna sak som jag väntar på är att min kära Krombi-tomte ska komma på besök till Vasa. Alltid då Kira är hemma i krombi, börjar mitt boring-life. Jag är så van vid att då Kira är i vasa, så är jag nästan aldrig hemma. min dag ser oftast ut såhär : Skolan, stan, kiras, träning, hem (där jag endast sover). Eller så sover jag vid Kiras. Eller sover och sover. Brykar nog bli lite mindre sovande. Men nu när Kira är borta, ligger jag bara hemma med datorn i famnen... How boring isn't that ? Snällla Kira, kom ti Vasa nuuuu !

Nåjaa, men nu ska jag sluta klaga. Det är ju i alla fall Jul-lov.
Hade bra människor!

C u !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0