Helsinki !

Dagen börjde med att vi (Laura, Heidi och Janina) satt i tåg 4½ timme. Tiden gick ändå ganska snabbt p.g.a. gott sällskap. När vi anlände till helsingfors runt 17tiden, lämnade vi väskorna på tågstationen (i såndär bagageskåp),och gick sedan ut på stan. Gjorde en del shopping, men det blir mer i morgon. När klockan närmade sig 21, hämtade vi väskorna från stationen, och tog bussen till Arabia, där min syster bor. Eftersom min syster slapp jobbet först klo. 21, och vi inte hade någon nyckel, så gick vi även till butiken. Det var just och just så vi hann före butiken stängdes. Nåjaa, vi köpte ingredienser till pizza, och gick sedan och väntade i trappuppgången till min systers lägenhet. Som tur behövde vi inte vänta länge före hon kom. Nu har vi bakat och ätit pizza. Gott var det.

Som jag sa, så blir det mer shopping i morgon. Vi skall antagligen besöka itäkeskus. Fun ! sen får vi se vad det blir på kvällen. Önskar er alla ett got nytt år !

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: mawwee

oooo itäkeskus (y) me like ;)

2010-01-02 @ 15:24:00
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0