Hey you might just wanna sit down when i tell you this, Honey !

Jaaahapp. Är väldigt stolt över mig själv, har nämligen varit på lenkki. Riktigt skönt var det, att bara springa av sig allt. Släppa alla tankar för en stund. Lenkki är mitt sätt att handskas med olika känslor. Speciellt ilska. Sprang hem från villan en gång då jag var arg, och cyklade sedan tillbaka, eftersom jag inte hade nycklar med mig...

Nåjaa men i alla fall. I morgon åker jag ner till Helsingfors med Laura och Heidi. Vi får antagligen även sällskap av Janina på tåget. NiceNice, I like ! Vi ska övernatta hos min Kära syster. Vi har planerat att komma hem på lördag. Så det betyder att vi firar nyåret i Helsinki! Beat that ! Har ännu ingen aning vad vi skall hitta på, på nyåret. Men jag är helt säker på att det blir något Kul. Och så var det ju dehär med REA. Kommer alltså att bli en del shopping också.



Bara för att jag älskar denhär bilden. Laura och Heidi förra nyåret.

Till sist skall jag dela med mig av en låt. Enjoy !

Alice in Videoland - Radio song


Kommentarer
Postat av: Anonym

HYI mikä kuva!! :D:D:D:D:D:D:D:D: :|

2009-12-30 @ 08:48:28
Postat av: Laura

Toi oli sit multa lauralta ^

2009-12-30 @ 08:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0