ihan vitun jepa !

Nu ska jag ta och klä på mej och dra till jobbet. Jobb hela veckoslutet, men har det stoppat mig förr ? Nope, don't think so ! Så partyparty blir det helt sekärt, men tyvärr inte ikväll, men i morgon ... Då ska ni veta ! Har inte ens berättat åt er om mitt förra veckoslut, men jag var i Kronoby hos Gumman min. Hade en awesome time med henne. Väntar på att jag ska få bilderna från då vi va ute och rodde på Larsmosjön, VärstaBästaChillet ska ni veta ! Ligga i en båt, låta vågorna föra en vart som helst, kolla solnedgången och äta en MASSA ohälsosamt , SLÅ DET PEOPLE !
Nåjaa, men nu ska jag dra så jag kommer i tid till jobbet, ha det bra människor !

Kommentarer
Postat av: mawwee

söt lottis :)

2010-09-09 @ 12:51:46
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0