städning ... suck !

Måste bara meddela er att jag HATAR att städa. Gillar mer att ha allt utspritt på golvet... Ni vet, man hittar allt mycket lättare då. Men pointten var i alla fall den att min kära mamma tvingade mig att städa mitt rum för någon dag sen. Normalt brukar jag skjuta upp städaset några veckor tills mamma får nervsammanbrott och städar själv mitt rum... men eftersom att hon (och även min pappa som jag tror mer på) har börjat hota med att plocka upp vartenda klädesplagg som ligger på golvet, sätta dem i en (eller flera kanske rättare sagt) sopsäck och kasta allt i roskis, så slet jag mig upp till andra våningen och städade... usch va det var jobbit... men resultatet blev helt okej ! synd bara att de kommer att se ut som ett bombnedslag efter... hmmm... veckosltet ! ha det bra !


Kom ihåg, dethär är ite så farligt ...

Kommentarer
Postat av: Mia

Jånä , dehe e ju int paha .. du sover ju int äns i rummet nujust ! :)

2010-08-08 @ 18:20:55
URL: http://miioli.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0