Cheerleading is not just a sport, It's a lifestyle !

Sitter nu i skolan. Har kommit fram till att mina lungor värker. Why ? Detta gillas inte. Hoppas de blir bättre före lördagen så att jag kan ropa för fullt på tävlingarna.
Som sagt, tävlingarna närmar sig. På fredag klo. 12 far bussen. IIK! va nervös man blir då man tänker på det. Och söndagen kommer att vara ännu värre. Jag kommer att vara ett totalt nervvrak, för då tävlar mina små flickor <3
Man är SÅ nervös för deras skull. Man kan inget annat än att hoppas att allt går. Man får inte ropa eller göra något annat heller där framme då de gör tävlings programme.
Men jag litar på de gör sin sak och fyller hela ishallen med publikens jubel !


Stal bilden av Linda . Bilden är från gårdagens träning. I dag är det sista träningen innan FM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0