It's all for the best

Har inte orkat skriva så mycket. Har vell haft fullt upp.
I går var jag i skolan och bilskolan. På kvällen for jag till Bhallen för att träna med RS!
RS (vi har inte ännu hittat på ett lämpligt namn för vår StunttiRyhmä) består av ,ej, Fanny Laura, Heidi och Anni.
Och bara så ni vet, gick det super mega yyyyber bra!
Hade riktig bra fiilis efteråt. De blir så hårt EM för vår del !
00:00 tiden kom kira och hämtade mig hemmifrån. Sedan drog vi till hennes place och stekte plättar.
Kan berätta att Kira inte är så bra på det. Inte undra på att det är jag som oftast står i köket och kockar för henne.
kan ladda upp bild på plättarna senare !

På morgonen drog vi till skolan. Hade bara fysik och sedan tog dagen slut. Men missade ändå bussen ett par gånger p.g.a Björn, men det kan vi inte ta så hårt. När jag väl slapp till stan , gick jag till H&M. Slutade med att jag köpte en T-skjorta ...
nu på kvällen hade vi jengi-ilta med minit. Sista gången vi träffades som ett lag. Love them <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0