Lördag

I dag har jag varit med Sanna till stan. Vi var och åt på subway.
Efter det åkte jag till hutski tillsammans med Heli och Emma.
I dag har det valts nya medlemmar till Iron. Alla var jätte duktiga, men är speciellt stolt över mina ex-små flickor som slapp med i laget.
Grattis till dem och alla andra också !

Meeri uppe, Jag/Aasu på sidan och Emma bake !



I morgon skall det väljas ett nytt Steel-lag, alltså det lag jag kommer att vara tränare för kommande termin.
Jeijj. I'm Happy !

Kan föresten inte vänta på att egna träningar ska börja.
Är SÅÅÅÅÅÅÅÅ INNNNIIIIIE !
Hur kul som helst med ett nytt lag !
Ännu 7 dagar kvar tills tränings lägret .
För länge tycker jag, men man måste vell tåla ...
NOOOOOOT !


Kommentarer
Postat av: johanna

power lotta ;)! hmm nå vi får se? hehe ja om jag vågar :D!

2010-02-13 @ 22:15:56
URL: http://jjjohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0