Sömnbrist. Sällan !

Jaa, kvällen/natten blev vell lite speciell!
Yv fyllde 18 i går, och det var meningen att Kira och Yv skulle fara ut och festa.
Men 22:40 tiden ringer Kira och säger att hon kommer hem,
för att hon hade så ont i ryggen, att hon hålld på att svimma.
Så jag gick emot henne till stan.
Efter det väntade vi på lilla Yv. Vi tänkte att hon säkert kommer sent, så 2tiden var jag och kira påväg till sängs.
Just då ringer Yv, och säger att hon va påväg till Kiras.
Haha. Den lilla tösen var en aning påverkad ! Söt !
Nåjaa, vi hade sluppit i säng, Härligt. Men gissa bara om vi blev störda av en full Bassi ?
Mmmhmm. nå vi steg alla 3 upp igen.
Yv somnade på soffan medas hon läste på finska provet. Hihi ! 
4tiden var det meningen att vi skulle börja sova. men jaa, åter igen blev man störd.
Denhär gången var det Kira. Hon hade sådana smärtor i ryggen att hon grät i sömnen, steg upp och gick omkring och lagg i de mest undeliga ställningarna.
Jag och Bassi, eller iaf jag, var super orolig och kunde inte sova, utan satt och vakade över Kira.
Men även Bassi somnade, och till slut var det bara jag som var vaken.
6 tiden började man höra att folk kommer till jobbet (brevid kiras lägenhet finns en tandläkar mottagning). NICE !
Nåjaa, sömnsaldon blev iaf runt 1½timme.
Men jag tog mig till skolan iaf. Och skrev ett finska prov.
När jag slapp hem , somnade jag på soffan.
Sen ha jag inte gjort så mycket mera i dag.
Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0