24022010

Hallåå !

Har inte orkat/hunnit blogga på några dagar.
Men bara så ni vet blev träningsveckoslutet helt AWESOME !
Ni kan bara gissa hur sjuka muskler jag hade på måndagen ?
Såg ut som om jag hade skiten i byxorna då jag gick.
Haha. Men det var värt smärtan!

Från veckoslutets träning. Bara för att jag ser så snygg ut !


Nåjaa. Sådär annors har jag varit med Kira 24/7 sen söndags kvällen.
Oj, ursäkta nu ljög jag. Var 2 timmar i från henne. Träning ni vet.
Och i måndags då vi var ett varv till HVC med kiras rygg,
så tror jag att läkarn fick den bilden av mig och K, att vi var ett par.
Och han fråga K, om hon röker gräs ...
Vet inte hur spurgun vi såg ut ... Eller vilken bild han fick av oss ?
Hasch rökande lebb-par !  mmmm ...

Jag och K i sittliften på Ruka våren -09!


Okej, alltså bara för att göra klart för alla:
Jag och K är INTE LESBISKA och vi röker inte HASCH !
Haha.



Sen har jag faktist köpt Volcoms jackan i dag (hade bilde på den i ett tidigare blogg inlägg).
Är riktigt nöjd med mitt köp.
Och så har jag lånat ut min andra jacka till K.
K skall till åre över sportlovet, så jackan åker med henne till sina hem-trakter.
(Den jackan jag har på bilden här tidigare) Haha.
Detdär kommer ingen att förstå, men det är lungt.
Det låter bra i mitt huvud !




hmmm , har jag något annat att berätta ?
JANINA fyller 18 om några timmar!
Grattis SNYGGO! <3
Och puss på dig !
På Ruka gäller det sen !
Eller hur ?

Fast hon har brunt hår just nu !


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

"och så har jag lånat ut min andra jacka till K.

K skall ti åre över sportlovet, så jackan åker med henne till sina hem-trakter.

(Den jackan jag har på bilden här tidigare) Haha.

Detdär kommer inget att förstå, men det är lungt"



ja fatta no :D seepee

2010-02-25 @ 19:41:40
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: yv

ja fatta å :D :D

2010-02-25 @ 20:17:20
URL: http://yvonneee.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hahahah , nå high5 på den då !

Men ni 2 e ju så smarta så ni måst fatta he ;)

2010-02-25 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0