Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen, muttei tänä yönä !

Dagen började väll ganska bra, eftersom jag fick sova ut ordentligt.
Började skolan först 12:45.
MEN blev försenad även idag som alla andra dagar denhär veckan.
Fattar inte hur jag lyckas ... eller joo, Jag och bussarna är inte vänner !
Men idag kom bussen aldrig ?
Said wtf ?
klockan var kvart före... tio före ... fem före ... 12 ... 5 över ...
Sedan gav jag upp hoppet om att bussen över huvudtaget skulle komma ...
Så jag började traska till stan!
Härligt i och för sig, eftersom solen sken som ALDRIG FÖRR !
Mitt humör var på topp och jag kunde inte göra annat än le !

När jag väl slapp till skolan, kollade vi film.
Klo 15 slutade vi och jag åkte tillbaka till stan för att träffa Saski.
Vi for en sväng till subway och sedan blev det bilskolan.
När det var fixat, blev det Steel träning.
Det gick super bra. Love them <3
Måste tyvärr fara en halv timme tidigare därifrån, eftersom Platinum träningen började 20:00.
Det gick också bra.

Nu är jag hemma och ska snart gå en sväng i duschen.
Men först lite facebook och dam-hockey !
Ha de bra människor !


Jenny Vartiainen - En haluu kuolla tänä yönä





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0