We break the dawn .

Okei, går dagen var ganska bra egentligen.
Hade riktigt kul på jobbet och tiden gick snabbt.
Efter jobbet cyklade jag hem,
packade, och väntade på att Laura och Heidi skulle komma och hämta mig till träningen.
Även träningen gick snabbt.
Fast i dag är jag full av blåmärken pga alla stuntter vi gjorde.
Men det kan vi inte ta så hårt.

Efter träningen blev det att fara till Heli's.
En sväng i duschen. Fixa håret och sminket och sedan på hemma fest.
Hade riktigt kul men jag mådde inte så bra till slut....
Så de blev att styra näsan hemmåt.

när jag slipper innanför dörren, kommer jag fram till att min telefon är borta ..
OMFG! PANIK! men det fanns inte mycket att göra förutom att gå och sova...
Så sängen fick replacea telefonen, och bli min bästa vän.

När jag sedan vaknar ett X antal timmar senare slår PANIKEN pånytt.
Fick logga in på Facebook 7:30 tiden och fråga människor om de har sett min telefon.
i och för sig är ingen annan inne på fejse klockan halv8 på en söndags morgon,
så egentligen var det inte till någon nytta...
Jag gick tillbaka till min temporärt bästa vän och vaknade på nytt halv12 tiden.
då var det redan en del människor på fejse och jag fick reda på att min telefon
inte var i lokalen där de hade hemma festen.
hmm ... då fanns det bara ett alternativ kvar.
Emppus bil!
När Emppu bekräftade mina aningar, sköljde en STOR våg av lättnad över mig.
Min bästa vän hade sovit på golvet i Emppus bil,
Och jag får snart tillbaka den <3
Då ska ni veta att de blev en del foton tagna med min älskling,
Så genast då den återvänder hem ska jag ladda upp de fulaste bliderna hit !
Det vill ni INTE missa !
Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0