Arrrggghh hh!

Plööh. Jag som var på super humör. Skulle ju som sagt köpa en huppari i dag. Okej . Det gjorde jag ...



Problemet är att jag ville ha en svart såndär likadan huppari. Och en storlek mindre. Var i går och kollade om det fanns kvar, och japp, då fanns det 2st i storlek L. Tänkte att jag inte behöver stoppa till sidan den ena. "klart det måste finnas en L kvar i morgon". Och när jag i dag kommer till aukia, så finns det endast 2st xs. GREAT !
Men en sak var iaf bra. Denhär var 20€ billigare !

Och när jag kommer hem, tömmer postlådan, ser jag att jag fått brev från mediverkkoo(=min lön). jag öppnar kuveret och inser att de har gått 40% i skatt. FUCK YOU ! säger jag bara  ... Argghhh !

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

nej skatt.. usch.. de kommer ja också måsta betala i år. fan.



min fb dampar så ja kan varken se va du ha skrivi / skicka ti dej eller ens se min egna profil...men ja tänkt be om förlåtelse mycketmycket för ja kommer nog int å går ida någå mer, förlåt att ja lova å int håller :( :( :( <3 hoppas du ser de här här... kommer du på gym på sönda? öppet hus på ladyline kivihaka! =)

2010-02-11 @ 21:04:54
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0