... 100% reason to remember the name !

Jag är så nöjd. Ni vet inte hur härligt det var att träna. Före i dag, kunde jag allvarligt inte minnas hu det kändes att träna denna underbart härliga sport ! Great job Girls ! <3

Så var det ju skola i morgon. And that realy S-U-C-K-S ! SERIOUSLY ! Jag är verkligen inte taggad. Har så himla många skoluppgifter ogjorda ... och jag har kombi-period. OGILLAR MASSOR! Men om man skall hitta något positivt i skolan, så är det ju helt klart den underbara klassen (fast kommer att vara med kombi gruppen, men den e också great , så det är lungt) !

För tillfället väntar jag på att min Bästa storasyster ska komma hem. Hon sitter på tåget upp från Helsingfors. And guess what ? SupriseSuprise, tåget är sent ! Alltså sällan  ...

Nåja, nu ska jag ta i tu med någo crap, och sedan in i drömmarnas värld !

C u !


Hahha, hitta denhär i min foto mapp på datorn ! Kan ju förstås stämma ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0