21012010

Har håltimme. Super tråkigt. 10:45 blir det mat. För att fördriva tiden så läser jag en hel massa horoskop. Och faktiskt så tror jag på dem. eller kanske inte allt, men en del. Läste nyss om hurudana egenskaper en Vädur har (jag är vädur) och jag tycker att de stämmer in ganska bra på mig. Ni kan ju själv läsa och se här. 

Skulle nog ha klistrat in texten hit, men den krånglade så jag lät bli.

Sådär annors känner jag mig inte alls bra. Håller antagligen på att bli riktigt sjuk... skulle vilja fara hem och sova så att jag skulle orka med träningen i kväll. men nepp , jag ska bara försöka orka !  som tur har vi inte speciellt lång dag i alla fall.

Ha de bra !


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

hahaha va ha du gjort me den ;)

krya på dej!!! :) gå ta 1 veckas provkort ti ladyline å sitt i infrapuna sauna, de hjälper mot sjukhet :D + drick te me en massa honung också :D pusspuss

2010-01-21 @ 18:03:34
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0