22012010

Jag lovade att lägga upp ett inlägg efter träningen i går , och jag skrev mitt inlägg klart. men internet tiltade och dit for allt. Hade ingen lust att skriva om, så jag släckte datorn och började sova istället. Kan ändå tala om för er att allt gick super bra i går på träningen. Plus att jag hade så mycket positiv energi inom mig, så jag for ut på lenkki i -17 grader. Härligt var det !

I dag har jag varit i skolan. Dagens skämt1: "Det är samma som om jag skulle gå till fähuset och knulla en ko!" I'm sorry människor, men jag kan inte berätta i vilket sammanhang jag fick höra dethär, men kan berätta att hela matsalen ekade av mitt och yv's skratt när vi hörde dethär. Haha.

Sedan tog jag bussen in till stan och träffade Laura och Ama. Vi köpte en(eller måga) present åt Heli som fyller år idag( eller igår är det vell nu om man ska vara petig). Grattis Honey! <3 Dagens skämt2: Vi hade köpt en massa saker från citymarket till Helis present. När jag var vid kassan förstod vi inte att vi behöver en påse, så vi packade ner sakerna i våra väskor. Sedan gick vi till Clas Ohlssons för att se om de hade någon slags korg som vi kunde sätta sakerna i. De hade de inte, men jag fick syn på tändare, och vi bestämde oss för att köpa även dem till presenten. När Laura stod i kassa kön för att betala tändarna, grabbade hon tag i en stor plastpåse och sa "Vi kan ju sätta sakerna i denhär så att lotta får hem allt". När hon sedan skulle betala tändarna, tittade kassa typen långt på henne och sa "Där finns mindre påsar!?" . som svar, skakade Laura på huvudet och sa "Nej. Jag vill ha denhär!". Haha. Såg så komiskt ut kan jag säga.

Även idag, som typ alla andra dagar, hade vi träning. Jag kom inklamppande klo. 20 , då jag trodde att träningen började. Hela laget kollade långt på mig och sedan hör jag att någon frågar "var har du varit?". Först då förstod jag att vi började 19:30. Damn. My Bad! men trots min försening så gick det riktigt bra!

Efter träningen for jag till Helis, där de hade födelsedags/förfest. riktigt trevilgt var det. men fick nöja mig med att åka hem då de andra for ut på krogen. again. För gissa vad? I got work tomorrow morning ! Nice eller hur ? Nå, jag gillar faktist att jobba och det är inte dåligt betalt heller.

Nu ska jag alltså börja sova, men först skall jag kolla en blid som fick mitt hjärta att smälta. Hoppas jag drömmer om den bilden i natt! Haha. Nåjaa, sweet dreams people !

Onne veilä kerran Heli Rakas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0