23:28

Halloo ! har kommit hem typ 2timmar sedan , men har inte orkat dra mig till datorn. Har iställer ätit pizza, kollat film och varit i duschen. Borde dra mig up stairs och sova innan det är dags att återigen vakna för en ny dag.

Jobb står först på morgondagens schema . Btw, hade en riktigt lyckad arbetsdag i dag! Tiden gick super fort ! Hade mycket att göra, men det känndes inte tungt ändå. Men back to the point ! Efter jobbet blir det mininas träning+pulkka backe, och till sist blir det födelsedags fest. I like! fast det kommer att bli en väldigt lång dag ...

Nåjaa, nu ska jag dra min väg till drömmarnas värld !

P.S i fall någon är intresserad så har min syster skaffat blogg. Besök gärna genom att trycka --> HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0