Can you meet me half way ?

Nu är jag äntligen hemma. Har som sagt varit i skolan i dag. Efter 2½ av modda med Yv, for jag till stan med Kira. Hann inte vara länge med henne, för minina (mina små Cheer-flickor) hade träning. Är faktiskt riktigt nöjd med dem. Deras program ser bättre ut varje träning. Efter det hade jag egen träning. Det gick väll helt okej. Gjorde i alla fall kierrevoltti heitto (har ingen aning vad det är på svenska), som jag inte har gjort på about 3 månader. Efter träningen for jag en sväng till Kiras. Vi drack kaffe och talade om allt möijligt. Kom fram till att jag verkligen saknat henne och i morgon åker hon hem till Konoby igen. Hur skall jag klara mig ? haha.


Här är en bild från i dag. Utan henne skulle jag inte klara kombi-kurserna !

Försökte också fota himlen, som var super fin. Men telefon-bilder blir aldig (nästan) bra ...

Och här har vi en gammal goding igen. Jag, Kira och vår patient. Tror faktiskt vi har fått död på han/hon .. Whooops!

Och till sist, Denhär bruden for ner till Helsingfors i dag. Tro det eller ej, men det känns tomt utan henne här hemma !


Kommentarer
Postat av: yv

fyfaaan vilken bild! hahha

2010-01-13 @ 09:31:44
URL: http://http:/yvonneee.blogg.se
Postat av: Mia

Men hyi helvete ! :O:O

2010-01-13 @ 17:32:13
Postat av: Looper

Jamen oj va ni flickor är positiva ! :D MIA: hei, kom igen, De e ett ganska bra foto med tanke på ditt mående ! xD

2010-01-13 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0