Det värsta jag någonsin varit med om !

ALLVARLIGT ! Det mest äckligaste någonsin. Jag är normalt inte "rädd" för småkryp, men dethär var bara alldeles för mycket.

På torsdags kvällen tänkte jag att jag skulle äte de 2 sista appelsinerna vi hade. Den ena appelsinen var det inget fel på, men den andra var lite mjuk på ett ställe. Jag tänkte att den kanske bara hade blivit "skadad", så jag skärde upp den för att kolla om jag kunde äta den. OOOoooohh Noooooo ! De kunda jag verkligen INTE ! Vill ni veta vad jag hittade inne i appelsinen ? Och även om ni inte vill veta så kommer jag att visa !

Har ni sett något äckligare FY FAN säger jag bara !


Bilden är från google.

Smaklig måltid människor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaa ihanaa Lotta :D Mulla on täs justiin appelsiini minkä ajattelin syödä, en tiedä tekeekö enää mieli :D hehe, hyi!

2010-01-10 @ 18:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0