I'm a looser baby, so why don't you kill me.

Happ. då var ännu en dag över. Kan berätta att det var en helt nomal vardag. Inget speciellt har hänt. förutom att jag faktist fick skippa finska timmarna. Något positivt med att vara 2språkig !

Sen har jag färgat mitt hår. Eller utväxten. super härligt med nyfärgat hår. så mjukt, så lent, mmmmm, love it !

Kommer förresten att tjäna lite pengar också, eftersom jag fick några arbetsturer. Denhär veckans fre lö och sö. och nästa veckas och ! bara sådär btw...

Just nu ligger jag i min säng och mår inte sådär rikti hejssans. Tror faktist att det inte blir någon skola för min del i morgon (?) Huvudet spinnar och kroppen är totalt caput ! This I dislike !


En gammal goding. Haha. Den förklarar i alla fall hurudan jag är. Tror jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0