The party don't starts 'til I walk in !

Slutade skolan klockan 13. Och jag hade väll lite tur, eftersom jag nog måste delta på finska timmen, men vi slutade tidigera. Jag tänkte missa bussen in till stan, men även här hade jag tur och hann. När jag stigit av bussen i stan, försökte jag få kontakt med min kära vän Kira, men hon sov som tönrosa, så jag fick gå ensam på stan en stund innan nästa buss hem skulle gå.

Jag gick in till H&M för att fördriva tiden. Jag måste allvarligt vara sjuk eller något för JAG KÖPTE EN KJOL !? Said Whaaaaat ? Okej, nu är det kanske någon som tänker "jaa, och vad är det för undelit med det?", men ni som känner mig vet att detta är ett fenomen som INTE SKER OFTA. Och ännu mindre det , att jag skulle använda kjol ... Ända gångerna jag använder kjol är i samband med Cheerleadingen ... Men nu har jag överraskat er och ännu mer mig själv !



Senare på eftermiddagen, då Tönrosa hade vaknat, cyklade jag åter in till stan för att träffa henne ännu en gång innan hon åkte hem. Jag gav min försenade julklapp åt henne och jag antar att hon kommer att ha nytta av den. Eller JAG kommer att ha nytta av den. Gav nämligen en stekpanna. Ni föstår, det är jag som lagar maten i det hushållet.

När Kira hade åkt, drog jag mig bara omkring i stan. Gick igenom alla Sport-affärer i hopp om att hitta den perfekta Snowboarden. Hittade faktiskt några snygga på Sportia. Till slut drog jag min ass till Helis place och sedan vidare till träning. Träningen gick faktiskt riktigt bra och vi fick mycket gjort. Nu är jag hemma och ska gå i duschen och sedan till sängs. 

Sweet Dreams people and C U 2morrow ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0