I belive.

Okej, till först har jag en liten bild fråga. Är det någon som vet vad dethär är ?

Sådär allmännt har det inte hänt speciellt mycket sedan jag bloggade senast. Övernattade hos kira i natt. Vi var en sväng till internatet igår kväll och sedan for kira till ollis. "Jag kommer och sover 1-halv2 tiden. Jag lovar!" haha. Jag visste ju hela tiden att hon inte skulle komma till lägenheten så tidigt. Nåjaa, de blev ju runt en 4 tiden som hon slapp i säng. Då hade jag redan sovit några timmar.

På morgonen skulle man ha kunnat lemna kvar under täcket. Men vi drog oss till skolan, i och för sig kanske 15min försenade, men det kan man inte ta så hårt. Första lektionen hade jag fysik. När vi hade paus, gick jag för att kolla i vilket skick kaffeautomaten var. Mmmm, hoppas ni ursäktar mitt språk, men nu är det FAN I MIG undelit då ingen annan kan ta hand om den ! Herregud, har inte sett den sådär smutsig och äcklig förr. Sumpbehållaren var så full, att gammalt kaffesump lemnade kvar inne i kaffeautomaten. Såg ut som om någon skulle ha kasta en massa gammalt snus dit. Rören var hur smutsiga som helst. Behållaren som finns under kopparna (dit extra droppar från kaffe/kakao far) var nästan full av gammalt kaffe. Och jag kan säga att det luktade spya! FY FAN! såndär blir man bara så FITTIG på ! Satan!

Nåjaa, efter maten hade vi finska. Ganska kul faktiskt. Vi hade typ Alias liknande grej. Yv förklarade en massa yrken på finska och jag skulle gissa. Vi skrattade en hel massa. Här skall ni få en förklaring:

"Se sanoo vaan Blaah Blaah Blaah tunnilla!"

Ni kan säkert gissa vilket yrke hon menade? i allafall visste jag.

Efter finskan for jag hem med bussen. nu är jag super trött och har träning 20:00. Serious pain eftersom vi kommer bara att göra tävlingsprogramme gång på gång på gång. Jag kan försäkra er om att 2:30 min är en väldigt lång tid då man går ett programm. Jobbigt as HELL! Funderade också på att jag skulle fara ut på lenkki efter träningen, men vi får se.


Kommentarer
Postat av: yv

jo, en annan gång! hähä, får si om de blir nått finskt inlägg ;)

2010-01-20 @ 17:56:34
URL: http://yvonneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0