"Regler är till för att brytas"

Hmmm , tänkte jag skulle berätta lite om min måndag.
Den började med en sömnlös natt och illamående. Men tänkte ändå jag skulle fara till skolan på morgonen så ja ställde in väckarklockan på telefonen på 6:55. typ 7:10 kommer pappa inklamppande i mitt rum och frågar "ska du komma mig in till stan?". Min väckarklocka hade inte ringt eftersom min akku hade tydligen tagit slut. nåjaa, gjorde de snabba beslutet att jag skulle stanna hemma, eftersom min koncentrations förmåga inte skulle ha räckt till att sitta i skolan. Så jag meddelade skolan att jag stannar hemma idag.

Jag sovde vidare och vaknade 10. Gick ner, åt frukost och kollade en film. den hette typ "orpokoti" på finska. en skräckfilm. den var vell helt okej. Blev visserligen lite skraj då plötsligt en taklist lossnade och föll ner i golvet. Creepy. man börjar ju fundera om he spökar här hemma hos oss ?

Efter det gick jag upp och började städa mitt rum. Är så stolt över mig själv för det blev riktit rent och fint. I och för sig fick mamma säga åt mig några gånger före jag egentligen började städa, men det kan vi inte ta så hårt.

19 tiden åkte jag till keskuskoulu för att hålla Steels träning (förenings b-junior lag). Det gick riktigt bra och vi hade roligt. Vi gjode lite junnu-förbjudna pyramider, men det kan vi inte ta så hårt. Minns hur de var att göra förbjudna stuntter i junnuna. Det var så himla spännande. Annorlunda. Jaa, helt enkelt förbjudet. "Regler finns till för att brytas", är det inte så man brykar säga ?



Bilderna från idag.

Saknar junnu-tiderna jätte mycket. Allt var mycket bättre då. Mycket enklare på någotvis. Har många Härliga minnen som jag aldrig kommer att glömma. minnen som jag tar fram alltid då det känns jobbig i Cheer. och nuförtiden har det blivit lite oftare. Man märker att alla är stressade inför tävlingarna som är om 2 veckor. Nåjaamen, vi kommer nog att klara det, Love you Platskit! <3

Kommentarer
Postat av: sääändels

weeeei, vitsi va bilder! helt konstiga ryhmän, hhahaha ;D eller vet du då man ha vant sej vi att ha vissa ryhmän, så nu då man sir att di nostaa andra paikkan så e de helt wierd! :D men tack ännu en gång för att du orka ha dem! :) <3

2010-01-26 @ 21:08:44
Postat av: Looper

Hahha , nå dihä va hel wierd, fö du laga bara nåå grupper ti dihee pyrtina ! :P men jåå, he va noo kul ti va me dem :)) <3

2010-01-27 @ 09:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0