I've gone looking for myself.

Okej. Nu börjar jag med positivanyheter.
Träningarna gick riktigt bra i dag. Blev imponerad av Fanny som gjorde x-out (hon har inte gjort den på super länge). Good job Girls! <3

Och sen det negativa. Kan garantera er att ni INTE orkar läsa dethär. Det är inget intressant heller så.
But here I go. Har RiKTIG ångest över att sätta på tävlings dräkten. Och fast andra skulle säga vad, så hjälper det inte. Känner mig SÅ himla STOR i den. Och vill absolut INTE visa magen. USCH!
Vill hellre gå och gömma min mage och allt extra som har samlats runt den. Varför kan jag inte vara lika vältränad som för några år sedan ?
Och då tyckte jag att spegelbilden var stor. fet. äcklig. Jaa, va är jag nu, om jag då tyckte jag var fet ?
Nej men, jag har lärt mig att acceptera min kropp. Men ändå finns ångesten.
Plöööh!

 

about 15kg lättare. Om inte mera ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0