HappyFace!

Oj oj! i går var det en Super dag!
I skolan hade jag ett föredrag om Cheerleading på finska. läraren blev i alla fall imponerad. På kvällen var det träning. Både mininas och egen träning gick Mega bra! Var på SÅ bra humör då jag kom hem från träningen ! Härligt! Sedan blev det ännu lenkki efter att jag kommit hem.Efter en svettig lenkki, blev det en sväng i duschen och 00:00 tiden kom Kira och hämtade mig, så jag sov hos hennes i natt.

Nu sitter jag i skolan. har just varit och ätit. Till nästa har vi finska sen slipper jag hem. Men fy sjutton va det blåser kallt i dag. Har INGEN lust att gå till bussen eller gå hem från busshållplatsen !

I kväll blir det träning igen. Hoppas verkligen att den går lika bra som i går !  Då knaske vi har en chans att klara uppvisningen som är på lördag i Vasiska skola klo.12. NI ÄR ALLA VARMT VÄLKOMNA OCH SE ! om 2 veckor är det FM-tävlingar. Hmmm. Spännande !


Sådär ser man ut kvällen före tävlingar. Total ADHD DAMP! Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Elle..

naah.. :) you're so cute ;)

2010-01-27 @ 10:52:23
URL: http://eleonorevictoria.blogg.se/
Postat av: Mia

så sööt du e <3 :DDDD

2010-01-27 @ 20:02:16
URL: http://miioli.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0