Good old times.

Om en 15min är jag of till träningen i botniahallen. Har inte varit där på EVIGHETER. Förr i tiden var vi super ofta där bara för att vi ville träna. Gjorde en hel massa Akrobatik (ni vet, volter och sådant) på de tjocka mattorna. Och sedan gjorde vi stuntter. Jaa, herre gud man har varit aktiv förr... Varför är inte allt som förr i tiden ? Varför har jag blivit så himla lat ?

Tyvärr så hittade jag inga gamla bilder från botnahallen... Men bara för att få ladda upp en gammal bild, så kan jag ju berätta att jag ska sitta på med Katsku (vår tränare till botniahallen) !



Som tur ser jag inte ALLS drogad ut .. Yeah , right ! Bilden är faktiskt från en skolavslutning. Kanske det föklarar något ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0