Hemma bra, bra men borta bäst !

Hallå allihopa, I'm back in Vasa. And it kind of sucks ! Har inte hunnit blogga under tiden i Helsingfors (förutom en gång), har haft fullt upp... eller något åt det hållet i alla fall !

Mycket shopping blev det. Mycket pengar for det. And I just Love it. Gick igenom mitt klädskåp för några veckor sedan, och hamnade att kasta bort en hel del, så skåpen har sett väldigt toma ut. Men nu ska de få fyllning ! Happy !

Och Gott nytt år ska jag också önska er alla !  Mitt nyår var väll mer eller mindre lyckat. Kul hade jag i alla fall då jag var vaken. Och jag är HELT säker på att dethär året blir mycket bättre än förra. Det ska ni veta !

I går var vi och kollade Avatar i 3D. Filmen var lång, men faktiskt helt bra. i 3D. Annors gick väll hela dagen åt att ligga på soffan... Dricka vatten... Ligga på soffan... Ni vet, det där normala !?

I dag, lördag, var det meningen att vi skulle åka till Ikea, men vi orkade inte stressa, så vi lämnade vid min syster i Arabia. Kollade Paranormal Activity. Kind of creepy var den. Efter det åkte vi till centrum. Blev lite mer Shopping och träffade några kompisar. Sedan skulle vi med 18:30 tåget hem. hmmm. Nåja, tåget startade 10min försent.

Vi var framme i Vasa 23:00, vilket betyder att tåget var ungefär 40min försenat. Och när man tittade ut genom fönstret så kände man inte igen sig. Hade helt glömt bort att det var sådär mycket snö här !?

I morgon blir det träning igen. Hur härligt är inte det på en skala från 1-10 ? Ett minus är dock det att minit (de jag coatchar) har träning klockan 12. Hur ska jag få mig upp ur sängen? just asking ...

Over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0