I like the way you move

Måndag. Man kan inte säga så mycket mer. Mega jobbigt att ta sig upp ur sängen och åka till skolan, men jag fick min stora ass till skolan. Vi hade engelaska, modda och finska. Åkte hem med bussen efter halva finska lektionen. När jag gick till bussen, råkade jag få Tia till mitt sällskap. Uppdatera henne om vissa saker och pratade allmännt om allt.

När jag äntligen var hemma kollade jag Twilight på dvd. Dethär kommer att låta undelit, men jag gillar filmen mer i en super dålig kvalite på datorn. haha. vet inte varför men så är det bara! Dock älskar jag filmen. Speciellt då man inte har någotslags drama i sitt eget liv, så måste man ju följa någon annans. Dessutom är musikerna i filmen helt underbara. Här skall ni få en av mina favoriter.

Robert Pattinson - Never think

Runt 21:30 tiden for jag ut på en lenkki. Herre gud vad det var skönt! har inte haft tid att fara ut och springa de senaste veckorna, haft så himla fullt upp + att kölden varit så hård att jag valt att stanna inne istället. men i dag var det perfekt att springa. Hoppar att jag hinner ut på lenkki i morgon också. I och för sig är jag ledig i morgon, så jag skulle nog hinna ut en runda på dagen innan träningarna börjar. Har bara ett litet problem... Jag absolut HATAR att springa på dagen när det är ljust !

Nåjaa, men nu ska jag ta och laga mig klar för att gå och sova. SKÖNT att få sova länge för engångs skull ! Ha det bra i skolan människor!


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

you do such good updates babe

2010-01-21 @ 16:33:29
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0