I'm always wrapped up in things i cannot win.

Allt gick bra på jobb. i morgon på nytt. har ingen aning vad jag skall göra nu. någon som har förslag ? öppen för allt !

Har tidigare i dag insett att jag har fått nog. Av vad ? finns inget speciellt. har bara fått nog av allt. jag vill göra något extreamt. något som får färg på min gråa vardag. något som får mig på bra humör, så att jag orkar kämpa framåt... Nej usch va ja låter negativ. men  i dag är det bara en deppig dag. En dag man bara skulle kunna hoppa över. sudda ut. Ctrl+Alt+Deleta. Jaa, Ni vet säker hur det känns !

Träffa nya människor, resa runt, upptäcka nya saker och inte behöva leva efter en tidtabell. Koppla av för en stund. inte känna press hela tiden. sova långa nätter. vara utvilad. Ligga på en strand i en värmande sol. Äta gott. Någon som kan ge mig något av detta ?

En lång suck... Ska försöka rycka upp mig ur denna mörka och djupa grop som jag sitter fast i...
Hoppas ni har en bättre dag än mig !

Denna låt blir aldrig dålig.
Crossfade - Cold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0