Kanske lite sen men ...

Sammanfattning av mitt år 2009!
Kiffade denhär från MC's blogg utan lov, sry Cutie !

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Japp , men tänker inte berätta vad. Men det är inget olagligt i alla fall!

Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inga. Är inte precis den bästa på att hålla löften som jag gjort med mig själv ...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- Tror inte det. Kommer inte på någon just nu ...

Dog någon som stod dig nära?

- Moffa och Fammo.  Plus alla andra som har dött år 2009. En tyst minunt till minne av dem !

Vilka länder besökte du?

-Schweiz, Tyskland och Grekland 

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

- Javisst ! Det finns mycket. Men kommer inte på något nu ... arghh ..

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

- 24.4-2.5, 16.10 och en massa fler.

Vad var din största framgång 2009?

- Har jag haft någon framgång år 2009 ? Nej, tror inte det.

Största misstaget?

- Orkar inte ens räkna upp ...

Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Japp, hela sommaren typ. Plus en hel massa andra gånger.

Bästa köpet?

- Mina kläder och mobil !

Vad spenderade du mest pengar på?

- Kläder HELT KLART!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Mina kompisar, Resorna och alla överraskningar !

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Kyle Andrews - Sushi ! och en heeeel massa andra !

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Jag antar att jag är Manis depressiv, så det går väll i vågor periodvis ! men år 2009 var sämre än 2008 !

Vad önskar du att du gjort mer?
- Tränat, skoluppgifter och sovit !

Vad önskar du att du gjort mindre?

- hmmm ... ingen aning ..

Hur tillbringar du julen?
- hemma whit mamma pappa and syster

Blev du kär i år?

- Skulle inte kalla det kär. Alltså nej. Och btw, så blev jag väll "kär" redan 2008.

Blev du tillsammans med någon?

-NEJJ herreguud !! Never ... 
 
Favoritprogram på TV?
- Ugly Betty, Gossip Girl, 90210, Mentalist, Americas next top model !

Bästa boken du läste i år?

- Twilight Böckerna! SOLKLART !

Största musikaliska upptäckten?

- Kanske Lily Allen ? är mer sådan som gillar vissa låtar, inte någon skilld artist !

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

-Ruka resan ! 

Något du önskade dig men inte fick?

- aj till födelsedag? eller sådär annors ? Önskade mig inget speciellt till födelsedag. Sådär annors så fick jag inte vad jag önskade ! 

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

- Har försökt fundera på det... Och har faktiskt inget minne ? Men jag antar att jag var med Heli + Spurgu kväll ! <3

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

- Finns många saker.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

- Hängande kläder <3 Hatar åtsittande !

Vad fick dig att må bra?
- Beror väll på ... vänner, mat, träning, musik ...

Vilken kändis var du mest sugen på?

- Taylor Lautner, Ryan Sheckler och jaa... Fler minns jag inte !

Vem saknade du?

- I'm not gonna tell you !

De bästa nya människorna du träffade?

- Alla Helsingfors-fjantar som jag träffade på VK + andra fjantar !

Kommentarer
Postat av: emsie

håhå, stjäl å på bara :D

ida hadd gjort nån liknande typ

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - bråkat med syskonen:D

för söt ong (men vittus jobbig....) :D

2010-01-04 @ 00:42:35
URL: http://emmsie.webblogg.se/
Postat av: Looper

hahaha :D handee va ganska braa faktist ! :D

2010-01-04 @ 15:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0