Luvattu on paljon, rikottu on enemmän.

Om 35min börjar träningen. Väntar ivrigt på den. Vi ska göra en hel massa akrobatik och har inte gjort de på evigheter. Så skönt ! Dock , har jag ett litet problem. Hälsan. Kroppen är som sagt inte helt i skick, men det får vi ta och ignorera totalt, för i kväll ska jag köra hårt. OCH försöka att inte bli allt för fittig på mig själv när jag misslyckas. För då påverkar jag hela laget med min negativa attityd och allas träning förstös. Kan berätta hur det gick när jag kommer hem.



Ska även dela med mig av en låt. Tycker bara att den är SÅ himla bra !

Chisu - Sama nainen

Mä en lupaa mitään
En enää lupaa mitään muuta
Oon vielä samanlainen
Sama mieli
Sama sydän
Sama nainen


Sanonut oon kaiken
vaihtuu aamuun
Jos sä vielä haluut
takas mä tuun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0