Nobodys buisness what i'm doing with my life.

Dagen har gått super snabbt även om jag inte har gjort någonting speciellt. Detdär gamla vanliga: skolan, stan, hem, träning och till sist hem igen.

Har även i dag överraskat mig själv, Hittade en passande tubtopp-thing till kjolen jag köpte i går. Inte alls min stil, but i'll live ! Tänkte jag skulle sätta på mig detta på lördagen, då vi skall fira twillingarna som fyller 19år.



Vad tycks? Bästa med denhär outfitten är helt klart priset. Kjolen och tubtoppen kostade hela 10€ tillsammans !
Nice eller hur !

I morgon blir det skola och sedan jobb hela kvällen. Kommer antagligen att vara helt utmattad när jag kommer hem. Jag kommer inte att hinna vila upp mig alls dethär veckoslutet, har helt totalt fullt upp. På lördagen skall jag till jobbet, mininas träning och födelsedags fest. Söndagen består av lite sovande, mininas träning och jobb igen.

Så nu är det verkligen dags att gå och sova, vila ut sig och samla nya krafter. 
I morgon är det en ny dag, med nya möjliheter !
Hade gött människor!

Jaa, och btw slapp Kira igenom teoriprovet i bilskolan. i morgon ska hon köra upp. Önskar henne lycka till !

Kommentarer
Postat av: Mia

Va fin outfit , på med smycken ( långt halsband ) så blir de perfectos ;D

btw , så nu har ja blogg ;D så nu får du länka .

2010-01-15 @ 11:35:09
URL: http://miioli.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0