SH08NB

Måste bara berätta åt er alla att jag älskar min klass. Vi är Allvarligt den bästa klassen någonsin. Minns ni våra första dagar tillsammans ? Skall dela med mig av bilder från tutorlägret på Saukkoranta för att friska upp minnet !




Dragkampen som vi vann !?



Stocken som vi stog på, och sedan skulle vi ställa oss i någon speciell ordning !
Trodde allvarligt jag skulle dö i skratt !



Det var mycket svårt att hålla balansen, Tro mig !



Sedan skulle vi genom spindelnätet !



Och jag sist, med snyggaste stilen ... Not !



Balansgång på rep som var fastspännt mellan träd !



Och jag hade väll tydligen ingen vidare balans ...



Till sist var det lådorna ...



Det var kanske lite trångt , men vi klarade det !




Vi är verkligen inte sådär många kvar på klassen. Flera har slutat... Saknar er alla ! </3
Ni som ännu är på klassen, Syns snart !


Kommentarer
Postat av: yv

<3

2010-01-05 @ 01:11:01
URL: http://yvonneee.blogg.se/
Postat av: petra

No er he måålara liiti beter no:)

2010-01-05 @ 12:11:35
Postat av: Looper

Neeh petra , vi er noo beter en er ! :D

2010-01-05 @ 12:23:14
Postat av: janina

hehe, you mad emy day,, againa :D amaaaazing :D

sakner er också <3

2010-01-06 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0