Fredag

Slutade skolan 11 i dag. väntade på att pappa skulle hämta mig klo. 12, sedan slapp jag hem. När jag kom hem kastade jag mig på soffan. Kollade denhär veckans avsnitt av "täydelliset naiset. Ett bra avsnitt. Sedan skulle jag kolla en Wallander film, men jag somnade. Var så himla trött.

Pappa väckte mig med att ropa " du får komma och äta". Steg upp ur soffan, drog mig till matbodet, åt med en himmelens fart och åkte sedan in till stan. Där väntade jag på att Emsie skulle komma och möta mig. Vi gick till halonens, tiimari och sinooperi för att söka efter rätt material till rosetterna. Och vi hittade. Här skall ni få se !



Haha. Kanske lite annorlunda än vad vi planerade , men det kan vi inte ta så hårt. Har endast fått några få färdiga. Ett himla jobb med dem. Och alla är inte lika snygga som den på bilden...

Ska snart börja sova så jag orkar med morgon dagen. Kommer att vara en lång dag. VARISKA UPPVISNING 12.30 , ALLA DIT !  Efter det blir det Jengi-ilta hos Katsku.

Annors finns det väll inet mer intressant att berätta om denhär dagen eller morgon dagen.
Jaa, förresten, de ringde 2 gånger från jobbet i dag. Skulle ha fått jobb för hela veckoslutet, men jag måste tacka nej. Lite sved det ju förstås, där for över 300€. Damn. Nåmen, de ringer vell pånytt.
Godnatt !


Kommentarer
Postat av: mawwee

ååå ! :) gillar bilden på dej (:::

2010-01-31 @ 18:19:46
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0