V-I-K-I-N-G-S Oujess. We'll take you down and be the best !



Dagens uppvisning gick riktigt bra och är nöjd över både över mitt eget lag Platinum och mina små flickor Quicksilver (som är på bilden), och förstås också resten av föreningen. Några saker lämnade ändå och störa mig:
Vår kombi föll och min Arabi-flikki-Suora blev ogjord p.g.a att vi hade fel laskun. Damn. Ei voi mitään !

Dessutom var det SUPER mycket åskådare i dag. Helt klart rekord många. I stort sett alla platser var fulla. Nice ! Det ger en så bra fiilis då många ser på !

Senare i dag ska vi till Katsku (tränare) och kolla videon från träningarna. FUN ! Jag kanske laddar upp fler bilder från i dag om jag hittar någon att stjäla bilder från !

Pecis en vecka kavr till FM. IIIIIK ! nå, no tror ja det går bra.

C u !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0