Whatcha say ?

Horoskooppi

Oinas 21.3. - 19.4.

"Aamu ei ehkä ole sinulle aivan parasta aikaa,
mutta iltapäivällä kuulet niin mainioita uutisia,
että suorastaan tanssit pilvien päällä.
Yllätyksiä kerrakseen."

Dagens horoskop. Har faktist passat in på denhär dagen. Morgonen började jätte dåligt. Var super trött och fick kämppa för att hålla upp ögonen i bussen. Och vädret gjorde ju inte mitt humör bättre precis. Värre köld och blåst än i går. Brrrrrrrr ....

nu på eftermiddagen fick jag höra en god nyhet. men den är inte så bra som det står i horoskopet. Nå, kanske jag får höra en god nyhet senare i dag. va vet man !? HOPPAS !

Träning senare ikväll. Hoppas de går lika bra som de 2 senaste träningarna.
Här ska ni få en låt av mig.

Whatcha say - Jason Derulo


Kommentarer
Postat av: Mia

hey edita hede nu , ja vill int att he kommer officiellt ut ännu ... :D

2010-01-28 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0