Lååååångt inlägg !

Var ska jag börja ?
kanske förra fredagen skulle vara passligt...

Så, Min syster frågade om jag ville komma ut på krog med henne på fredagen, för att det var någon Dj i Fontana hon ville fara och kolla på. Jag gick ju förstås med på att fara ut, även om jag skulle fara iväg till Helsinki klo.6 nästa morgon. Meningen var att jag inte skule dricka mycket, kanske en eller två. Vet inte vad som gick snett, men fler en en eller två blev det. Vi var en sväng till bryggorna och strampen, sedan iväg int till stan. Vi gick in till kassan i fontana och betalade in oss, sedan skulle vi gå en sväng till Ollis för att kolla läget, det var ju ändå Ohi on. Nåjaa, fick ett meddelande av en kompis att Royal had gratis inträde och drinkarna kostade 3€, så Off we go. Kul hade vi ... ända till jag var snäppet berusad, tappade bort min syster och akkun på telefonen var slut. Jag SKULLE sova hos min systerinne i stan, men eftersom jag inte hittade henne (inte för att jag antagligen sökte henne ?) , tog jag första bästa taxin och stack hem för att sova...

Nästa morgon ligger jag och sover lungt i mamma och pappas säng, då mittiallt nån knackar för fullt på fönstret och ropar "lottaaaaa, me lähetään nyt!". Jag har tydlgen visat långfingret och dragit ner gardinen ? said wtf? (jag var fortfarande berusad). nåjaa, jag insåg snabbt att de var mina vänner som var och hämtade mig så vi kunde börja köra söder ut ... Sprang upp och hämtade kläder och snabbt in i bilen... Hade försovit mig en timme...

Kan berätta att de inte var speciellt skön dag. Först sitta i en varm bil i about 6 timmar och sedan ännu i en varm ishall och kolla Europa mästarskap i Cheerleading. Fyfan vad jag led. Fick dricka NÅGRA flaskor vatten och äta en massa ohälsosamt för att må lite bättre. MEN jag överlevde. Synd bara att jag visste vad som väntade mig, för vi sku nämligen ut igen på lördag kväll.

Vi for ut på kvällen, dock var jag nykter då alla andra drack. Kul hade vi fast vi för det mästa bara gick omkring i stan, eftersom ingen kunde bestämma sig vart de ville. Själv önskade jag bara på att någon skulle vila gå tillbaka till hotellet och börja sova. Min önskan gick i uppfyllelse runt halv3 tiden. Fan vad det var skönt att slippa och sova.

Nästa morgon mådde de andra lite sämre medan jag sken som en sol. Off to ishallen för att titta på EM i 100graders hetta. Efter tävlingarna körde vi hemåt igen. Ett riktigt roligt veckoslut var det !

På måndagen väntade jag bara på att klockan skulle närma sig 19, så jag fick börja köra mot krombi för att spendera tid med Gumman min. Vägen dit gick riktigt bra, lyckades hålla mig på vägen och bilen var hel när jag kom fram.  Gud vad härligt det var att få träffa K, och som alltid, hade vi SUPER DUPER Fun! 

Vi har simmat, solat, shoppat och allmänt chillat. Dehär 2senaste dagarna toppar "sommarens bästa dagar" lätt !
Här ska ni få höra en låt som vi lyssnat på mycket ! Kan ännu till slut säga att hemvägen var det hämskaste jag någonsin varit med om, men jag överlevde ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0