Life is great.

Jaaahapp, vad ska jag ta och berätta för er ?
Hmmm, nå har i alla fall varit på jobbet,
och i går var jag för första gången ensam och körde i trafiken.
FAN VA DET VAR KUL !
Det blev ett X antal mommo-stopp, svärord och svettdroppar,
men jag dödade ingen och framför allt krascha jag inte bilen !
Har hunnit vara på faros och äta med Saski,
och efter det blev det en shoppingrunda i stan.
Kom hem med en massa härliga, färg-glada och billiga inköp.
Kan stoppa in foton på allt när jag hinner.
I morgon har jag ledig dag,
så i dag ska vi fara ut på äventyr med Saski.
OBS! vi ska vara nyktra och njuta av livet !
Ha de skönt !


Ett gott skratt förlänger livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0