onsdag 2.6

mmm, vad skön dag det har varit, helt underbart väder !
har köpt alla student gåvor tills lördagen.
Det blir att åka runt på 4 olika fester.
Nam nam, säger jag bara, dett blir an MASSA tårt-ätas !
Och så hoppas vi på bra väder så man kan sitta ute hela kvällen på Lördag,
blir annors så dyrt med krog (OBS! jag är HELT pank)...

Kolla vädret till Lördagen...


I mårgon blir blir det morgon-skift.
Skulle ha viljat ha ledigt hela denna vecka, eftersom jag kommer att jobba HELA resten av sommaren...
Men jag texs inte säga att jag inte slipper eller att jag är upptagen då jag i själva verket inte är det ...
Damn, it sucks !
Nåjaa, dags att hoppa i säng !
Sweet dreams people !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0