torsdag 24.7 2010

Blev väck av att mamma och pappa kom in klamppande
tillsammans med 3 doggar,
vilket betyder en för mycket...
Insåg snabbt att den tredje hunden var
min favorit Xena,
som är Nisses syster och därmed också Briss's valp.
så de är släktkalas hemma hos oss...
Nåjaa, tänker gå ut och sola en stund nu,
och sedan drar jag iväg till jobbet.
Kommer hem runt 22 tiden,
Damn jag missar en träning, men vad kan man ...
Och BTW, bilskolan ringde mig också i morse,
Fick tid till min sista körlektion och uppkörning
hehe, får hoppas att jag slipper igenom den
så jag får detdär s*tns körkorte ... Sku behöva det nu...

Vill dit... Bara 49dagar kvar sen blir det Kreeta !


Kommentarer
Postat av: JANINA

sv: okei <3

lagar åt dej sen i nå skede, ska la ti daniela o lillis först :D

2010-06-24 @ 18:32:22
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0