Dom är inte som du.

 Igår kom John Blund på besök direkt efter att jag avslutat ett samtal med en efterlängtad vän.
Det var skönt att för en gångs skull vakna upp pigg och utvilad.
Plus att när jag öppnade ögonen fick jag syn på den underbara solen.
hoppade upp ur sängen, lagade mig färdig och cyklade iväg till jobbet.
7½ timme på jobbet innehåll både goda och sämre stunder, som alltid.
En bra sak var i alla fall det att jag fick bort bytt lördagens morgonskift,
vilket betyder att jag direkt efter fredagens kvälls skift kan börja fira midsommaren.
How nice är inte det ?
de sämre stunderna går vi inte in på någo destumera.
I kväll blir det träning med Platinum, vilket jag väntar på super mycket.
Har världens bästa lag och att träna tillsammans med dem är alltid lika awesome.
ska också försöka dra mig ut på lenkki i dag. vet ännu inte om det blir före eller efter träningen.
får se.
Ha det bra människor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0