Tears are falling down

Kom hem från jobbet några timmar för tidigt,
Men vad gör det då jag ändå ska tillbaka klo. 21.
Ska jobba natt för första gången och är en aning nervös.



Passade bra för mig att jag fick komma hem.
Fick ett meddelande som fick mitt hjärta att brista.
Jag höll på att dela ut mat åt klienterna, då jag inte längre kunde hålla mig...
Några ynka tårar började rulla ner för kinderna.
och ni ska veta, det krävs en hel del för att få mina tårar att falla.
Ända tanken som går runt i mitt huvud är:
Det kan inte vara sant ... Kan nån bara väcka mig ur denna madrömm ?
Värsta med hela grejjen är att jag vet att detta inte är en drömm.
De är äkta och det gör ont, som när man strör salt i öppet sår.
eller som när man bränner sig på spisen...
Det svider och det bränner ...
Och dehär gången hjälper det inte med kallt vatten...
That's just life!
Eller hur var det nudå ?
Det är så mycket man bara inte kan förstå.
Hur är detta möjligt ?
</3


Kommentarer
Postat av: kitty

<3

2010-06-22 @ 20:14:18
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: yv

vi klarar dehär!! take care!

2010-06-22 @ 22:09:09
Postat av: Gumman din <3

Vi måst bara kämp ilag, he vi mot världen <3

2010-06-23 @ 02:19:52
Postat av: JANINA

oj nä! va ha hänt? :(

<3

2010-06-23 @ 18:30:01
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0