random things .

Gjort under en vecka:

-Bakat pannkaka med Kira.



Degen innehåll kanseke en aning mjöl-klumppar...



Men den blev bra i allafall ...



Och gott blev det med glass och sylt på !

-Avslutat min praktik (SAD !)
-Tränat
-Festat
-Hade Variska näytös

West Coast Vikings Cheerleaders !


My Girls <3

Foto av Janina Kronlund


Ambitious! <3



Platinum <3

foto av Janina Kronlund

Foto av Janina Kronlund

Foto av Janina Kronlund



-Sedan har jag jobbat
-Fick tråkigt i morse så jag sydde mig en topp av en gammal tjol och ett par gamla jeans
(Skratta inte åt alla trådar som står ut ... HAHA! )



Yepp yepp, mycket mer än så har jag inte gjort .
C u !


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

VITSI VA SNYGG SKAPELSE :D

2010-06-01 @ 16:28:44
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0