Baby what you see is what you get !

jahas. Träningen gick bra.
det kom en söt liten pojke och uppträdde för oss.
Han dansade super bra och man kunde inte göra annat än le då man så honom sheikka.
När träningen tog slut gick jag ut för att vänta på pappa.
som jag trodde att skulle hämta mig.
Ingen pappa syntes till,
och ingen telefon hade jag med heller.
Så jag fick gå hem.
När jag kom in genom dörren kom mamma emot mig,
jag hade nog tydligen sagt att jag slipper hem med någon från träningen,
synd bara att jag själv inte har något minne av det.
Har tydligen blivit smittad på jobbet och fått förtids demens.
Återigen har jag lyckats klåpa mig, men det kan man vell inte ta så hårt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0