I' not weird, I'm gifted !

Har faktist inte lyckats klåpa med något extra i dag.
Är ganska imponerad på mig själv !

men jaa, körlektionen gick helt okej.
efteråt gick jag på stan och väntade på att K skulle ringa,
men före henne så hann Björn ringa mig.
Han och Anton kom och höll mig sällskap tills K också joinade oss.
De blev en glass + annat på Mäkken.
tror allvarligt att jag var sockerfull, efterom jag inte kunde sluta skratta åt alla dåliga skämt.
Efter mäkken kom pappa och hämtade mig,
for ett varv hem och sedan till träningen med stunttin.
Fanny lärde sig en ny, super cool sak som ser as häftig ut !
är som en stolt mamma över sin 2åriga dotter som just lärt sig gå.
När täningspasset var över blev det K' återigen.
Nu har vi varit på en promenad och det blir snart sängdags.

BTW, så slösade jag pengar i dag igen.
Köpte 2 skjortor,
kan ladda upp bild på dem när/om jag orkar.
OCH det är precis 2veckor till min 18th birght day,
Suck that ppl !

I morgon börjar dagen med en körlektion,
sedan skola, bilskola, träning och träning !
är hemma runt 22 tiden i morgon.
Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Björn

Dåliga skämt ?? DI va ju skit roliga för stunden :) Men om hede skol juttu din ti bästa år så tycker ja do ska göra de som känns bäst fö dej Lotta . Dina vänner finns no allti för dej då di behövs . :)

2010-03-29 @ 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0